03 lipca 2024

Prowadzenie bloga

Jednym z warunków wzięcia udziału w regatach jest samodzielne zbudowanie jachtu i prowadzenie bloga z budowy. Jestem majsterkowiczem, więc i tak spędzam dużo czasu z swoim przydomowym warsztacie. Na co dzień po pracy dłubię w stali i przerabiam swoje auta offroadowe, lecz z drewnem nie miałem wcześniej do czynienia. Jednak to nie problem. Większe wyzwanie jest z dokumentowaniem postępu prac. Często oglądając filmy na Youtube, zastanawiam się, jak ci ludzie, którzy robią takie fajne rzeczy w swoich warsztatach, znajdują jeszcze czas, żeby tak dokładnie wszystko opisywać, filmować, robić zdjęcia itd. Ja często w ogóle nie pamiętam o dokumentowaniu swoich dokonań, bo tak pochłania mnie praca. No cóż, teraz musi być inaczej, bo takie zasady. 

Poniżej mój warsztat mechaniczny przerobiony na szkutnię.





2 komentarze:

  1. 111 pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje! Niniejszym nadaję Ci tytuł Przodownika Wsparcia Mentalnego mojego małego przedsięwzięcia ;)

    OdpowiedzUsuń